Monday, January 17, 2011

Tanggungjawab

Pagi yang hening. sudah berapa tahun tidak pernah bangun pagi..
tapi hari ni bukan terpaksa, dengan rela seluroh hati..
gua gadaikan waktu tidur gua yang sentiasa cukup..
untuk menyelaraskan rutin wajib seorang insan berkapasiti mithali..


Yakni.. untuk ke pasar pagi.. beli sayur dan ikan untuk keperluan keluarga..
haa.. gua bergurau..


Apa kerja ke pasar.. gua bangun pagi untuk berjoging. untuk sihatkan badan..
haa. gua bergurau..


Sebenarnya gua nak tolong ibu dan ayah menebas semak depan rumah yang
tinggi paras tengkok..
haa. gua bergurau..


ni yang terakhir dan serius.. gua sebenarnya nak pegi majlis keilmuan,
menelaah perkara perkara intelek dan berbudaya tinggi..
haa.. gua bergurau..





selamat bergurau, dan bergurau dengan selamat...

2 comments:

  1. Ayat yg last mcm Motto Petronas Cari Gali....
    "Selamat Bekerja, Bekerja dgn SELAMAT"
    Hampehhh!

    ReplyDelete

tak klik, dia gila