Friday, January 14, 2011

dialog 1

"kasi roti satu, nescafe tarik satu" jerkah kadar sederhana gua pada satu mamat belia india rupa stail mamak tipikal mapley..

"saya bukan kerja sini la brader, jangan malu sangat brader, ini biasa jadi pada saya dan orang awam macam brader, brader jangan rasa mau bunuh itu diri " sound mamat belia india rupa stail mamak tipikal mapley pada gua yang kerap lansi. cakap ayat bertabur tabur.. mamat belia india rupa stail mamak tipikal mapley tu konfiden yang gua malu sebab ambik order pada dia.. apa benda..

"aku tau la bangang. dah tau muka macam mamak mapley, jangan berdiri pura2 cari kawan, rimas.. rimas.. rimas" kata gua kasi keadaan tenang..

2 comments:

  1. memang tenang beb!
    selupa tengok lu punya banner atas tu.
    mai bancuhkan gua milo o tabur panas.
    gua nak ready baca entry lu seterusnya ni!

    ReplyDelete

tak klik, dia gila